Skip to main content

Triail Bhailiúcháin Sonraí Anaithnide

CCanna



Is triail é an Triail Bhailiúcháin Sonraí Anaithnide i gcomhpháirtíocht le Flowly* atá dírithe ar sheirbhís Luas a fheabhsú do chustaiméirí d’anois agus don todhchaí.

Ó mhí na Nollag 2020, rinneadh braiteoirí Wi-Fi a shuiteáil ar 10 dtram agus déantar comharthaí éighníomhacha gléis leictreonacha a bhraith chun cuidiú le Transdev, oibritheoir Luas tuiscint níos fearr a fháil ar an gcaoi a mbogann custaiméirí tríd an líonra Luas.

Nuair a bhíonn Wi-Fi cumasaithe ag gléas leictreonach, cuireann sé amach comharthaí go héighníomhach (iarratais tóireadóra/ probe requests) ina mbíonn uimhir aitheantais atá sainithe don ghléas sin ar a dtugtar seoladh Rialaithe Rochtana Meáin (MAC). Nuair a bhraitear comhartha ag braiteoir Wi-Fi ar an tram bailítear sonraí loga.

Nuair a dhéantar anailís ar uimhreacha paisinéara agus treonna taistil fíor-ama, tabharfar deis dúinn seirbhís Luas a fheabhsú agus freastal ar riachtanais na gcustaiméirí Luas atá ag méadú.

Chun tuilleadh faisnéise a fháil cliceáil anseo.
De rogha air sin, téigh chuig Flowly, (soláthraí tríú páirtí) ag: https://luas.flowly.re/

Ba mhaith linn tuiscint a fháil ar an gcaoi a n-úsáideann custaiméirí Luas, ina iomlán, an tseirbhís, ní an chaoi a mbíonn daoine áirithe á húsáid.

Áirítear leis na hathruithe ar chóir a bheith le feiceáil:

  1. Athruithe clár ama níos minice agus athruithe minicíochta
  2. Freagairt a dhéanamh san fhíor-am chun uimhreacha na gcustaiméirí atá ag taisteal a mheaitseáil
  3. An fhaisnéis seo a chur in iúil san fhíor-am chun deis a thabhairt duit do thuras a phleanáil

Leis an réiteach seo, tugtar deis dúinn anailís a dhéanamh ar na hamanna taistil custaiméirí ar fud an líonra iomláin. Is féidir leis na hamanna naisc idir na Línte a fheiceáil freisin a bheidh ina chabhair mhór do chustaiméirí Luas a úsáideann an Líne Dhearg agus Ghlas.

Tá an réiteach seo in úsáid faoi láthair sna líonraí seo a leanas agus cuidítear le Transdev agus daoine eile leibhéal an iompair phoiblí a oiriúnú agus a rialú sna cathracha Francacha seo a leanas: Grenoble, La Havre, Roanne, Reunion, Toulon, Nimes, Avignon, Vitrolles, Rouen, Montpellier, Nice, Arles agus Manoque.

Chun a bheith rannpháirtíoch go gníomhach agus chun cur le rathúlacht na trialach seo, tugaimid cuireadh duit feidhm Wi-Fi do ghléas (do ghléis) a choinneáil ar siúl.

Mura bhfuil tú ag iarraidh páirt a ghlacadh sa triail seo, is féidir leat dul i gcoinne bailiúcháin do shonraí trí shuíomh gréasáin an tríú páirtí tiomnaithe (Flowly) ag: https://luas.flowly.re/

*Is réiteach faoi phaitinn é Flowly a comhforbraíodh ag Transdev a dhéanann daoine ar bord iompar poiblí a chomhaireamh.

Cé gur dearadh an réiteach Flowly ar dtús chun cuidiú le hoibritheoirí bainistíocht a dhéanamh ar shruth paisinéirí (uimhreacha) agus chun a dtairiscint a dhearadh chun freastal ar riachtanais na gcustaiméirí, anois is féidir leis cuidiú le scaradh fisiciúil trí é a úsáid chun léargas a fháil mar gheall ar na huimhreacha a bhíonn ag taisteal ar bord i bhfíor-am.

Leis na braiteoirí Wi-Fi a suiteáiltear ar thramanna, braiteoir comharthaí éighníomhacha (iarratais tóireadóra/ probe requests) ó ghléis leictreonacha.

Airítear in amhshonraí iarratais tóiredóra:

  • Seoladh Rialaithe Rochtana Meáin (MAC) – uimhir shainaitheanta sainithe don ghléas sin
  • Bealaí agus Am taistil
  • Sonraí loga (dáta, am, RSSI – táscaire láidreachta comhartha, cineál an ghléis, aitheantas braiteoirí Wi-Fi)

Ní úsáidtear sonraí a bhailítear chun daoine sonracha a shainaithint.

Níl sonraí á mbailiú againn amhail d’ainm, do stair brabhsála ná d’uimhreacha fóin.

Scagtar amach gléis eile seachas fóin póca leis na braiteoirí Wi-Fi agus déantar na sonraí a bhréagainmniú gar d’fhíor-am. Mar thoradh air sin, ní bheimid in ann aon duine aonarach a shainaithint ó na sonraí a bhailítear.

Déantar tuilleadh scagtha ar na sonraí chun aon úsáideoirí neamhthram a bhaint agus ansin déantar é a anaithnidiú.

Bréagainmniú is ea an próiseas chun daoine a idirdhealú i dtacar sonraí trí aitheantóir uathúil a úsáid nach nochtann a n-aitheantas san ‘fhíor-shaol’. Tá sé mar aidhm ag an anaithnidiú aon nasc leis an úsáideoir a bhaint. Tá bealach chun príobháideacht daoine a chosaint i gcomhréir le Treoir maidir le hAnaithnidiú agus Bréagainmniú (Mí an Mheithimh 2019) de chuid An Choimisiúin um Chosaint Sonraí.

Cuirtear an fhaisnéis staitistiúil (comhiomlánaithe) ar fáil chuig Transdev Dublin Ligh Rail Limited mar an t-obritheoir Luas ar ardán tiomnaithe.

Chun tuilleadh faisnéise a fháil téigh chuig ‘An chaoi a ndéanaimid na sonraí a chosaint’ thíos.

Coinneoidh Transdev Dublin Light Rail Ltd. aon sonraí a bhailítear i gcomhréir lenár mbeartais um chosaint sonraí. Ciallaíonn sé sin nach gcoinneoimid sonraí níos faide ná mar is gá chun na críocha a fuaireamar é. Coinneofar Sonaí Wi-Fi Díphearsantaithe ar feadh 24 uair. Nuair a bheidh an tréimhse coinneála seo thart, ní choinneofar ach sonraí comhiomlánaithe amháin.

Chun tuilleadh eolais a fháil téigh chuig ‘Bailiúchán Sonraí agus Cosaint Sonraí’ thíos.

Táimid an-dáiríre faoi phríobháideacht ár gcustaiméirí.

Tá réimse beartas teicniúla agus eagraíochtúla i bhfeidhm chun Sonraí Wi-Fi a rialú, rochtain orthu a chosaint agus a n-úsáid a chosaint.

Déantar gach seoladh MAC a dhíphearsantú (a bhréagainmniú) go huathoibríoch agus a chriptiú chun sainaithint an seolta MAC bunaidh agus an gléas gaolmhar a chosaint taobh istigh den chéad 3 nóiméad.

Déantar an seoladh MAC a anaithnidiú ansin (tríd an teicníc RSA-OAEP a úsáid) taobh istigh de 3 uair ón mbraistint ar an braiteoir Wi-Fi.

Stóráiltear an bunachar sonraí ar bhonneagar slándáil tiomanta taobh istigh de lárionad sonraí OVH trí shraith i bPáras, sa Fhrainc. Stóráiltear sonraí bailithe i limistéir srianta i suíomh slán agus tá rochtain fisiciúil ar an lárionad sonraí a bhíonn á rialáil trí mhodhanna fíordheimhnithe tionscail caighdeánacha.

Tá rochtain teoranta chuig grúpa úsáideoirí – i.e. iad siúd amháin atá rochtain ar na sonraí riachtanach dá ról amháin.

Chun tuilleadh faisnéise a fháil féach https://www.ovhcloud.com/en-ie/about-us/infrastructure-software/

Bailítear Sonraí Wi-FI ag Flowly SAS Saint-Paul, sa Fhrainc – an soláthraí seirbhíse (Próiseálaí Sonraí).

Déantar sonraí a stóráil ansin le OVH i bPáras, sa Fhrainc (Fophróiseálaí Sonraí).

Roinnfidh Flowly sonraí próiseáilte agus comhiomlánaithe le le Transdev Dublin Light Rail Ltd. (Rialtóir Sonraí) agus Bonneagar Iompair Éireann (gníomhaire rialtais).

Data Collection and Data Protection

We take the privacy of our customers very seriously.

We have chosen a Flowly patented solution that is privacy friendly, and that guarantees the anonymity and protection of users’ personal data.

To ensure our approach to the collection of data is appropriate, we completed data protection impact assessments before we began collecting the data.

 

As part of this trail we are collecting and retaining the following personal data for the below purposes:

Data Purpose Retention period
Mobile Access Control (MAC) address Flowly Wi-Fi Data Collection trial 3 hours
Log Data Flowly Wi-Fi Data Collection trial 24 hours
Opposed MAC address To allow exercise of Art. 21 GDPR rights For the duration of the trial
Cookies To allow exercise of Art. 15 – 22 GDPR rights through dedicated Flowly website Session duration
IP address To allow Opposed MAC address execution 3 months
Data relating to customer queries and opposition requests received via email To allow exercise of Art. 15 – 22 GDPR rights through dedicated Flowly email. 12 months

 

Data Subjects are not subject to automated processing as defined in GDPR.

 

The legal basis for this processing is legitimate interest of the controller, which consists of testing a device for measuring the flow of passengers by developing aggregated and anonymous statistics to optimize public transport services.

 

Under certain circumstances, by law you have the right to:

  • access personal data*
  • request rectification of personal data*
  • request erasure of personal data*
  • request restriction of processing* of personal data concerning data subjects
  • object to such processing*

* Prior to anonymisation of the data – up to 3 hours after collection of MAC address; however, post data anonymisation the data and associated GDPR rights are no longer available.

 

If you do not wish to participate in this trial, you can object to collection of your data through the dedicated third party (Flowly) website at: https://luas.flowly.re/

 

You will not have to pay a fee to access your personal information (or to exercise any of the other rights); however, we may charge a reasonable fee if your request for access is clearly unfounded or excessive. Alternatively, we may refuse to comply with the request in such circumstances.

 

We may need to request specific information from you to help us confirm your identity and ensure your right to access the personal information (or to exercise any of your other rights). This is another appropriate security measure to ensure that personal information is not disclosed to any person who has no right to receive it. We may also contact you to ask you for further information in relation to your request in order to speed up our response.

 

We try to respond to all legitimate requests within one month of receiving them. Occasionally, it may take us longer than a month if your request is particularly complex or if you have made a number of requests. In this case, we will notify you and keep you updated about our timing for response.

 

Transfer of data: All data will remain within the European Union.

 

The Data Protection Officer considers and coordinates responses to any requests that relate to an individual’s rights under the GDPR and complaints from people whose personal data is processed as part of this trail. You can contact the Data Protection Officer by post to: Transdev Dublin Light Rail Limited, Luas Depot, Red Cow Roundabout, Clondalkin, Dublin 22, D22 C5P3 or email: [email protected]

 

If you have any issues about our handling of your personal information or about our data protection compliance, you have the right to make a complaint at any time to the Data Protection Commission (DPC), which is the Irish supervisory authority for data protection legislation (including under the GDPR).